დისტანციური მხარდაჭერის სპეციალისტი

ვაკანსია

დისტანციური მხარდაჭერის სპეციალისტი

ბოლო ვადა: 15 მაისი

ვისთვის არის ეს ვაკანსია

ვაკანსიაზე განაცხადის გაკეთება შეუძლია როგორც დამწყებ, ისე გამოცდილ კადრს, რომელსაც გააჩნია ქვემოთ ჩამოთვლილი ცოდნა და უნარ-ჩვევები:  

  • Windows ოპერაციულ სისტემაში ხარვეზების აღმოფხვრა (ე.წ. Troubleshooting) დისტანციურად. 
  • Microsoft-ის და სხვა პოპულარული საოფისე პროგრამების ინსტალაცია, კონფიგურაცია და ხარვეზების აღმოფხვრა დისტანციურად. 
  • პერიფერიული მოწყობილობების მიერთება და კონფიგურაცია დისტანციურად. 
  • ქსელური მოწყობილობების კონფიგურაცია და შიდა ქსელის პრობლემების აღმოფხვრა დისტანციურად. 
  • კორპორაციული ელ-ფოსტის მართვასთან დაკავშირებულ საკითხებში მომხმარებლების მხარდაჭერა. 
რას მოიცავს აიტი სპეციალისტის საქმიანობა

აღნიშნული პოზიცია გულისხმობს კლიენტი ორგანიზაციების მომხმარებლების ტექნიკურ მხარდაჭერას დისტანციურად, სპეციალურად განსაზღვრული ხელსაწყოების და პროტოკოლების შესაბამისად. 

რას გთავაზობთ

მუდმივად განვითარებაზე ორიენტირებულ მეგობრულ გუნდს, პროფესიული ზრდისა და პრაქტიკული გამოცდილების მიღების მრავალფეროვან შესაძლებლობებს, შემდეგი პირობებით:  

  • ოფისი: ქ. თბილისი, გიორგი სააკაძის მე-2 გასასვლელი, 1ა 
  • სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00  
  • ანაზღაურება: კომპეტენციებისა და შესრულებული სამუშაოს შესაბამისად (მეტი სიცხადისთვის: დისტანციური მხარდაჭერის სპეციალისტის საშუალო ხელფასი ჩვენთან 1,400 ლარია) 
რა მოხდება თქვენი დასაქმების შემთხვევაში

თქვენ მოხვდებით კომპანიის განვითარების კიბეზე, თქვენი ცოდნისა და გამოცდილების შესაბამისად და დაკავდებით იმ საქმით, რომელიც შეესაბამება თქვენს კომპეტენციებს. 

კომპანია შემოგთავაზებთ პროფესიული უნარების განვითარების და ზრდის შესაძლებლობებს, რათა დააგროვოთ სპეციალიზებული კომპეტენციები, რომელიც შესაძლებლობას მოგცემთ შეასრულოთ მაღალი დონის აიტი ამოცანები. 

ვაკანსიით დაინტერესებულმა კანდიდატებმა საკუთარი CV უნდა გადმოაგზავნოთ სააპლიკაციო ფორმის საშუალებით:

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Click or drag a file to this area to upload.